陸浩明挑戰炸釀雞翼

發佈: 2009.07.10
文:

聽聞6號廚藝零蛋,索性單刀直入問個究竟,他也答得坦然︰「我乜都識整㗎!揚州炒飯、Pizza、意粉都得,只要個微波爐無壞!」噢!原來擅長的只有「加工」叮叮食品。「我都鍾意白灼海鮮,煮個簡單意粉,仲發明了芝士焗杯麵!」

釀芝士蟹籽有創意

不過識食的6號還是甚有福氣,雖然零經驗,一向對滾油也敬而遠之,但富哥一句「要正視佢」,「哎吔」徒弟也要排除萬難面對。富哥自創的燕窩釀鳳翼,要把鮮雞翼拆骨、釀料、封口、醃味汆水又用熱油炸,6號就邊睇邊學。

成品的賣相和味道甚有水準,難怪富哥也大讚「娛樂界的後生仔腦袋轉得快,容易上手又有天分!」6號打算日後跟朋友 BBQ 時再顯身手,就以蟹籽、鹹蛋黃糯米和芝士釀雞翼,立刻得到富哥和議,更大讚他後生仔「有創意」。若 6 號開店,由他想出鬼馬 recipe,再由師傅出手烹調,大有可能殺出一條血路。

名人坊(電話:3650-0066)

(原文摘自《經濟日報》 文:梁彩 圖:Pow)

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more