鄒凱光為火鍋而破戒

發佈: 2010.12.08
文:


鄒凱光說:「我仲試過食『noon 爐』,即是午飯時去食火鍋,感覺原來都正,人少嘛,好有包場感。如果在家中食火鍋,我實上微博搵李克勤教路買牛,佢都係牛肉精,有佢教路,就無失手。」

灘叔打邊爐無牛不歡,早幾年最瘋狂的時期,幾個朋友食自助火鍋,一口氣吃掉近廿碟肥牛,「連侍應都忍唔住話︰半隻牛都畀你哋食咗啦」。雖然近幾年他開始戒牛,但一埋位吃火鍋,就一定破戒。「打邊爐唔食牛點得?我哋每次打邊爐,每個人都是 6、7 片牛一大堆咁灼,然後就狂風掃落葉咁食完。我沒有深究肥牛的品種及部位,不過當中對較有咬口的本地肥牛情有獨鍾。」灘叔是東來居的常客,他喜歡店舖的牛肉夠鮮嫩,款式亦不太花巧,牛以外,自製的丸、餃類亦是他的心頭好。「這裏的丸全部都係手打,夠鮮味又彈牙。至於餃子就包成一口 size,餡料又夠創新,好似九層塔蚵仔餃、露筍帶子餃等,都是街外少見的款式。」

東來居
地址:灣仔謝斐道 303 號王子酒店 1 樓
電話:2244 3355

(原文摘自《U Magazine》文:Joey、圖:Chow、Flex、Kenneth、May Ching、Pow、Ray、Sky)

more