荃灣小店續約成功不用結業 全賴街坊支持/網民:希望大家繼續支持小店

發佈: 2024.03.25
文: 談允希

荃灣西式Cafe小店「轉角‧見 Kitchen Corner」於3月頭宣佈結業,經營9年與街坊告別。但店主最新在Facebook表示:「這兩星期睇見大家前來支持我地小店,儘管未來有太多不確定因素,但還想再嘗試一下可否繼續經營下去」,最終 「同業主傾得成新租約」,可以於翻新後再跟大家見面。

同場加映:U Food【識食攻略】最新影片!

荃灣西式Cafe小店「轉角‧見 Kitchen Corner」於3月頭宣佈結業,表示最後營業日期預計三月尾四月頭,由於小店已經經營9年,不少街坊紛紛表達不捨。

但日前轉角‧見於Facebook表示「經過連日商討,最後多謝業主讓步~我地總算可以留低~」,而且會於裝修後再同大家見面!

不用結業的消息一出,網民紛紛表達支持與祝福,更有人表示:「希望大家繼續支持小店,唔好到左執嘅時候才可惜」。即睇網民點講:

來源:轉角‧見 Kitchen Corner

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more