真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

發佈: 2020.07.27
文: U Food

打工仔每一分錢都係辛辛苦苦賺返嚟,好多時都保持住「慳得就慳」精神,如果只畀$30你食一餐lunch,你又會諗起食啲咩呢?以下就睇吓幾款唔少人都覺得夠平嘅食物又做唔做到真正嘅糧尾恩物呢?

 

1.) 茶餐廳 常餐
常餐絕對係港式茶記經典之一,唔少人鍾意佢夠方便唔洗諗,簡單火腿炒蛋、多士、叉燒湯通粉就夠醫肚,不過普遍都要成$38-40,假如通粉配料再大份同複雜啲,就幾乎要成$50喇!

 

2.) 快餐店 漢堡包餐
學生哥就最愛快餐店,漢堡包加脆卜卜薯條,平平地咁就一餐,不過今時唔同往日,依家閒閒地買個包餐都要30幾蚊喇,而且食完仲會吸收反式脂肪容易肥胖 ,健康都係金錢嚟㗎!

真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

 

3.) 「頹飯」
頹飯,顧名思義食落去會覺得好頹廢,本來係指喺大學canteen以低成本製作嘅食物,照顧一班貧困學生,勝在夠平,而大部份嘅茶餐廳其實都會搵到,不過價錢就唔「頹」喇,仲越食越貴,好似普通嘅餐蛋飯,唔少茶餐廳都賣40幾蚊一碟,最貴更有酒店賣成$128,之前仲引起一時熱話嫁~

真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

 

4.) 燒味飯
燒味飯都係唔少人會諗起嘅平民食品,不過價錢就比較分歧大,平均20幾蚊至到60幾蚊不等,真係好睇附近有冇平嘅燒味舖頭,亦唔係咁易搵㗎,連鎖店的話就下午茶都要$35-$40~

 

5.) 車仔面
講到價錢最彈性就一定係車仔麵,想慳啲可以食少兩個餸,不過就要忍住口,而且依家好多車仔麵店都有最低消費,起碼要你嗌夠30幾至$40,要慳啲洗嘅你睇嚟都唔係好啱...

真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

 

講咗咁耐,睇嚟要搵$30一餐lunch真係唔係咁易呀,你話「月光族」去到糧尾點算好?

真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

終於有救星!大家樂的「快趣桶」就符合到平靚正要求~茄汁燴雞皇飯只係賣$35,當然啦,咁係未夠平,但只要你以自助點餐機、手機訂餐,又或者係學生購買,就只需要$30!絕對係窮人恩物,原來$30一餐都一樣可以食得滋味~

真正糧尾恩物 30蚊快趣桶拯救荷包!

資料由客戶提供

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more