學生時代你我都追捧過的美食潮流 撈撈冷麵/Froyo/初代珍珠奶茶熱潮

發佈: 2021.05.17
文: 李欣怡

香港人最鍾意排隊,有過江龍餐廳襲港或是IG打卡美食都要率先去試食,有些更可能要等上數小時才吃到。不過熱潮來得快走得更快,大家還記得早幾年流行吃甚麼嗎?以下10間學生時期曾掀起一波熱潮的美食,你又曾否為之瘋狂?

香港作為美食天堂,經常都會有不同外國食店進駐,引起一波又一波的排隊潮,要提到香港的美食熱潮,相信大家一定會想起珍珠奶茶!10多年前有Happy Lemon、貢茶、日出茶太,近幾年又有珍煮丹、迷客夏,掀起珍珠奶茶風潮,大家又飲過幾多間?

珍珠奶茶事隔10年成功翻身,以下9間你我都曾經追捧過的美食,大部分已經結業,其餘未結業的你又記得嗎?

同場加映:開業不夠兩年離場!已結業過江龍珍珠奶茶

【童年回憶】學生時代你我都追捧過的美食潮流 撈撈冷麵/Froyo/初代珍珠奶茶熱潮

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more