梨花園副線 親民價韓牛

發佈: 2016.01.19
文:

今次引入韓牛的食品公司,其中一個正是傳統韓國料理餐廳梨花園的子公司 Maxearn Limited,集團早就在兩年前同韓國當地磋商入口韓牛,又曾在 2014 年在時代廣場舉行的 Taste of Korea 中,將少量韓牛帶入香港給市民免費試食,不過引入韓牛的計劃因上年韓國爆發疾病而暫時擱置。

今次韓牛終於成功抵港,為了令更多市民可以有機會試到韓牛呢種咁珍貴的食材,旗下的十多個品牌,由韓燒餐廳、韓國料理店到快餐店都有韓牛菜式供應,大部分都以傳統烹調為主,款式都幾多,好似燜牛肋骨、牛肉湯、石鍋飯之類, 用的主要是 1 級的牛肉,價錢親民,想平平體驗一下韓牛的滋味就最啱。

牛肉湯 (配白飯) $98(午餐) $108(晚餐) (北角及荃灣店限定)
湯料自韓國直送,用牛骨熬最少 10 個鐘而成,濃郁得呈乳白色,牛味全滲透到湯裡。湯內還有 1 級的韓牛肩頸肉片,跟湯同吃, creamy 好味。

牛肉壽喜燒
$168 (北角店限定)
跟日本用甜醬油做湯底的 sukiyaki 不同,這個韓式 sukiyaki 用的是豬骨湯底,1 級的牛肩肉片用韓國甜醬油醃過,味道微甜,非常討好。

燜牛肋骨
$168 (九龍灣店限定)
用的是 1++ 的牛肋骨,用紅棗、紅蘿蔔、洋蔥及韓國醬油燜煮1個鐘以上,醬汁鮮濃,牛肋骨入味軟腍。

燒烤拼盤
$398 (九龍灣店限定)
一盤有齊牛胸肉、肩頸肉、肉眼旁的外脊肉及西冷旁的後腰肉,可試勻不同的口感,令附有蔬菜拼盤。

Kim's Spoon
地址:牛頭角道 77 號淘大花園淘大商場三期 2 樓 S172-173 號舖 (九龍灣店)、北角英皇道 560 號健威坊地下低層 L9B、L9C 及 L9D 號舖 (北角店)、荃灣南豐中心新之城 2 樓 32C 舖 (荃灣店)
電話:27079936 (九龍灣店)、2907 0832 (北角店)、2384 5222 (荃灣店)

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more