小儀:男神歸位「冬」坡肉登場

發佈: 2015.05.19
文:

大家都知我幾為食妹啦,舊年當我知佢要榮休一段日子,我個胃就同我投訴話佢想當黯然喎,作為胃嘅主人,我同佢一樣不能不能黯然更多。

隱伏多時嘅梁師傅,終於出返山,真係為食妹嘅福音。梁師傅真係好鍾意煮嘢,就算休息期間,都無停過諗新菜,今次嚟探佢,梗係由佢發辦。吓!梁師傅「揸流灘」?東‧坡‧肉當新菜,我傻,梁男神都唔係傻啦。你「烘」埋啲張圖睇下先啦!有無覺得塊東坡肉有啲唔同,睇唔到?出動最強大腦睇真啲啦!係咪覺得嚿肉點解好似只有肥肉部分呢?話你知,你唔好話畀人知喎,唔係肉嚟㗎,係用冬瓜扮㗎,係「冬」坡肉先啱,實不相瞞,我當日都畀佢呃鑊金,梁師傅,你呃人!

呢嚿係古惑的冬坡肉,我盲舂舂咁食,好有肉味㗎,明明話係冬瓜做,中間釀咗五花腩、冬菇同馬蹄同雞蛋,加埋上面啲烘乾巴馬火腿,我直頭以為係金華火腿埋嘅芡,配煨到入晒味嘅鬆化冬瓜肉,肉少菜多,好味得嚟好健康。中菜平時都多油多芡,少咗啲健康元素,所以佢今次回歸,新菜都係走健康路綫,另一款「翡翠夜明珠」都好清新、好驚喜,星斑配芫茜,魚肉超滑又清香,配咗個好似蟹膏嘅南瓜雞湯,口腔裏面爆發小清新。

我仲要推介埋梁師傅上個月去深圳做 guest chef 交流研究出嚟嘅炸鮮奶。又話係炸鮮奶?質地好似布甸咁,半固體滑嘟嘟...梁師傅笑笑口,唔係布甸嚟㗎,一滴忌廉都無落,真係起鑊到不斷煮、不斷煮出韌性,10 零分鐘就做到好似而家咁嘅布甸感覺,包起鬆化嘅麵包裏面,真係停唔到口。廚神回歸真係古惑招盡出。

個火鴨方同金銀包都好好食,火鴨方配蝦膠撈咗芫茜,面一個創意嘅桂花蒜蓉汁,有齊晒鹹香、甜香;金銀包就用蛋皮包住菜粒、花膠粒同鮑魚粒,最細心係加咗番薯粒粒,「無牙婆」都𡁻得開開心心。男神回歸,真係冧爆我個胃,有啖好食靠晒你啦。

海景軒

地址:尖沙咀麼地道 70 號海景嘉福酒店 B2 層
電話:2731 2883
營業時間:星期一至六 11:30am - 3pm、6pm - 10:30pm,星期日 10:30am - 3pm、6pm - 10:30pm

《原文摘自 U Magazine 494》

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more