真‧冰室地圖(二) 九龍東冰室 4 大長老

發佈: 2016.08.04
文:

活着的博物館 永香冰室
土瓜灣區最有名的白宮冰室,幸好有呼吸咖啡茶館接棒,留住冰室風格。但區內原來有另一間冰室,仍然 keep 住真‧老派風格,叫「永香冰室」。位於蘋果街巿附近,舖仔細細,裝修 60 年來不變,靠天然光及幾枝光管照明,沒有冷氣靠吊扇及對流窗通風,真係似回到六七十年代窮日子。食物方面數十年如一日,多士三文治鮮牛通腿蛋麵,飲品如冰紅茶、㗎啡、檸檬茶蜜、菠蘿冰等,你可以話好平凡,但都係經典中嘅經典,而且價錢平,反通脹,有老冰室風骨,真心服務街坊。


吊扇、白光燈、舊鏡子、綠色牆身和瓷磚牆,一派老冰室格局,又帶點家常感覺。


通花窗框、磨砂玻璃加上木卡座,無花無假,係幾十年前款式。


平日不少街坊來打躉。


奶茶濃香,茶味偏重,是老一輩的口味。


平凡的蛋治,雞蛋有濃郁蛋香,麵包軟熟,比許多大型茶餐廳有水準。


窩蛋多士街外少有,窩蛋中間流心,先用叉子戳破,蛋黃夾多士一起吃,很滿足。


樓宇牆上都有冰室宣傳字句,證明冰室與這個社區真的分不開了。

永香冰室

地址:土瓜灣炮仗街 29 號地下
電話:2712 1452
營業時間:8am - 7pm

首家冷氣開放冰室 義興冰廳
美東村係九龍城區老屋邨,邨內有一間開業 41 年的「義興冰廳」,門口是搶眼趟大的招牌帳篷,數十年前對面是九龍城寨,有投注站、銀行、街市,好不熱鬧。義興更是當年首間冷氣開放的屋邨冰室,好鬼威水。

最興盛時期,每到下午三點新鮮出爐大麥包、菠蘿包、蛋撻等,街坊大排長龍。不過隨着城寨拆去,人口老化,客人少了,冰室唯有賣來貨的麵包西餅,不過公司三文治、油占多、肉丁煎蛋麵配凍菜蜜等茶記招牌仍然即點即製,對於我嚟講,講 feel 嘅冰室,食物簡簡單單就夠了。


典型的冰室水吧,你睇嗰幅花磚牆,好懷舊!


肉丁餐蛋即食麵,蛋同餐肉即點即煎,熱辣辣,唔似一般茶餐廳般貪快預早煎好晒。


公司三文治都係舊味道,很足料,逼爆晒!


油占多即烘,微微帶焦又香又脆,而家只有老人家才識欣賞。


舊掛畫、舊 Poster,顯露了歷史痕跡。



義興冰廳
地址:九龍城美東村美東樓 118-121 號
電話:從缺
營業時間:7am - 6pm

賣足 40 年最正豬扒麵 東門冰室

冰室都有最正豬扒麵,仲要賣足 40 年。紅磡最出名嘅豬扒麵出品自「東門冰室」,開放式廚房設計,茶記裝修卻通風良好,在座位等食時聞到陣陣煎豬扒香流口水,但好彩唔覺好大油煙。

豬扒最正之處在於鬆軟,厚身豬扒大大塊,分量十足。豬扒由老闆娘親自醃製,落足蒜、薑及酒,收舖前便會將豬扒醃好並放在雪櫃裏冷藏過夜,醃得夠耐又入味。Order 後即煎,咬落好香口又多汁。另外鱆魚餅亦十分推薦,用真鱆魚打成,真材實料。


自家製鱆魚餅,吃到粒粒鱆魚和菜粒,有口感。


豬扒即點即煎,新鮮熱辣;醃得入味得來鬆軟,加上廚師手勢了得,豬扒不乾身,仲有肉汁添!


豬膶即食麵湯底濃香,豬膶爽滑沒異味。


紙皮石、印花磚牆,每天街坊都如回家般到來打牙骹。



東門冰室

地址:紅磡曲街 16 號地下
電話:2334 1285
營業時間:6am - 6pm

見證茶果嶺歲月 榮華冰室
原來茶果嶺從前係大麻石礦場,好多打石業的客家人聚居。現時仍在茶果嶺的「榮華冰室」,已開業 50 多年,見證茶果嶺的滄海桑田。

冰廳有大紅字招牌掛於大門上,室內仍有三葉吊扇配白光管燈,心形雕花木卡座位,仲有舊式汽水櫃。最吸睛的是牆上的懷舊海報,還有題字水銀鏡、黑白相片、發黃的隨地吐痰告示,雖然都係賣街坊價茶記食物如餐蛋麵、凍啡奶茶,但身處其中,像時光倒流 70 年般,外面的世界已然隔絕,真正抖到啖氣。


厚重高靠背的卡座,一睇就知舊款式,坐得特別舒服。


好邪惡的餐蛋麵,搗破蛋黃,用蛋汁拌即食麵,好吃!


門口像間舊式士多。



榮華冰室
地址︰茶果嶺大街 106 號 A
電話:從缺
營業時間︰7am - 5pm

文:Celia

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more