Oppa主理!灣仔新開韓式外賣店 $15迷你紫菜包飯/辣炒年糕/炸雞/拌飯

發佈: 2024.03.14
文: 莫甄兒

灣仔友注意!最近有間由韓國Oppa主理的韓式外賣店「Chef's Meal」進駐灣仔,提供逾15款口味的迷你紫菜包飯,大家可以自助形式夾取,價錢最平$15就有交易!另外也有油豆腐包飯、辣炒年糕、炸雞、韓式拌飯、餃子等料理提供,之後放lunch又可以多個選擇啦~

同場加映:U Food【簡易廚房】最新影片!

Click圖睇「Chef's Meal」Menu:

「Chef's Meal」店面小小,設有雪櫃擺放了十多款口味的迷你紫菜包飯和油豆腐包飯,大家可以自助形式夾取,價錢由$15-$18不等,細食嘅女仔大概一盒四個就可以當作午餐飯盒~另外有十款醬汁可以選擇,包括辣味蛋黃醬、照燒汁、蒜醬、辣雞醬等。

紫菜包飯選擇多多,推薦烤牛肉($18)、炸蝦($18)、泡菜吞拿魚($18)、火腿芝士($18)、豬腩肉($18)等口味,餡料份量不少。

另外也有辣炒年糕、炸雞、杯飯、餃子等料理,其中炒年糕非常入味,煙韌香辣。

咩都有杯飯($78)份量十足,有齊炒牛肉、雞肉粒、炒蛋、炸餃子、炒粉絲、沙律菜等配料,小編食咗一半已經飽到投降!

 

Chef's Meal

地址: 灣仔莊士敦道57號

營業時間:星期一至日08:00-21:00

Instagram:chefsmeal_hk

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more