快餐店薄切吉列豬扒引眾怒!事主評論好功夫 留言:似炸紙皮

發佈: 2024.04.17
文: 古曦朗

吉列豬扒是很多人的最愛,而快餐店的吉列豬扒更是CP值高的超值之選,但近日就有人分享自己在快餐店買吉列豬扒的經歷,當中豬扒的厚度令大家相當驚訝,因為這塊吉列豬扒薄得誇張,甚至有人留言指豬肉乾會更厚。

同場加映:【開箱速遞】最新影片

買到薄切吉列豬扒的事主把相片分享到facebook香港茶餐廳及美食關注組,從圖中可見,吉列豬扒可說只有一線的厚度,切口兩邊啡色的炸衣都比中間的豬肉厚,用「扒」去形容實在是有點過份抬舉。而事主亦補充道:「薄切吉列豬扒,真係好功夫👍」。

事件引起大家關注,不少網民帶著怒意評論:「豬肉乾厚過佢」、「本用肉片,佢都好意思俾人食」、「都試過,好鬼薄,完全切唔開,成塊食但好硬」、「係咪拎打邊爐嘅豬肉片去炸吉列豬扒?」、「加價好過降低食物品質,做臭自己個招牌」、「外皮厚過肉」、「好似炸紙皮」、「吉列豬片!」、「我試過切到膠刀都斷埋」、「塊豬扒同間公司一樣咁刻(薄)」。

亦有網民搞笑覆:「師傅好手勢!」、「擺起燈膽下,有冇透光呀?」、「火腿黎架😂」、「係吉列火腿」、「係燈影吉列豬扒, 成個氣氛唔同曬🤣」、「 吉列猪扒夜光杯」、「吉列豬扒片,打漏個「片」字😂」、「豬肉乾都冇佢咁薄,咁樣先可以達到脆口嘅效果」、「以前話人情薄過紙,而家係人情薄過豬排」。

還有網民判斷,應該是用機去切豬肉,和刀功無關,還可以用機械去壓平,再薄都做到。若你買到這樣的吉列豬扒,你又會有什麼反應呢?

資料來源:香港茶餐廳及美食關注組

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more