專訪四季Top Food大廚

發佈: 2008.05.30
文:

負責統領龍景軒廚師隊伍的,是本地中菜界大師級人馬、入廚30多年的陳恩德師傅(德哥)。德哥回應餐廳獲獎說:「多謝大家的支持,也多謝各位夥計,因為廚房中每個人都有份出一分力。」

他對獲此榮譽本來並不知情:「有天那本書的主編來吃飯,拿着書跟我說:『你們被選為本地Top Food食肆,我從未嘗過,所以來吃個飯。』」

至今已創作出好幾千道菜式的德哥,是傳統紅褲子出身:「我讀得書少,中文、英文都可以,但計數最差。我要養家,於是13歲小學畢業就搵嘢做,做過兩個月賣點心,後來聽講大三元(已於20年前結業)季請人,當時做廚房人工高,所以就入咗行。」

之後德哥轉換了幾間中菜酒家,現存的只有尖沙咀的福臨門。直至尖沙咀麗晶酒店(現稱洲際酒店)開業,他便加入中菜廳麗晶軒,離開前,他已晉升至行政總廚。「我做麗晶軒的時候,每個月都轉菜牌,每個月要交20個菜,包括1個湯、15個餸、1個粉麵、1個飯、1個糖水、1個糕餅;小菜的主要食材唔可以重複。當時都係迫迫吓迫出來,都習慣咗;有時候,加多減少又變成另一道菜。」

德哥直言公司、家裏都沒有烹飪書,更不會去其他食肆試菜:「你去人哋度食,見到人哋係咁做,會有先入為主嘅影響,俾人牽住鼻子走。我反而自己無時無刻會諗吓,或者大家同事一齊研究,都度到好多新餸出嚟,話晒自己做咗咁多年。」

龍景軒
地址:中環四季酒店4樓
電話:3196 8880

(原文摘自《經濟日報》 文:陸悅 圖:曾耀輝)

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more