雜港包大對決

發佈: 2012.06.21
文:


老字號VS新力軍

50 年漢堡始祖 愈做愈出色
「我爸爸創作咗雜港包,當年大家都唔知係乜,無人問津,後來 70 年代麥當勞嚟咗香港,漢堡包變成大紅人!時新呢個招牌經歷過高低潮,近 7、8 年生意再上軌道,我哋都唔係食古不化,改用電腦系統出飛到廚房,加推豚肉漢堡包,又特製圓形模整好漢堡扒,每日平均做 2 千塊都無問題,應付到多流量又保持質素。近年愈來愈旺,我就愈做愈有勁!」老字號時新快餐店第二負責人二哥說。

時新快餐店
地址:紅磡黃埔街 1A 地下
電話:2362 1279

誠意快餐店 重點出擊
「我跟細佬兩個本來做燒味師傅,咪睇我個樣咁後生,都做咗十幾年喇!做燒味好麻甩呀,所以想轉型,覺得茶餐及快餐類的食物感覺年輕啲。於是我哋喺屋企不斷去試,漢堡扒的肉點整會嫩滑多汁、炒蛋要夠滑身、雞扒炸到外脆內軟,全部試到好我哋先去租舖做呢間餐廳。餐牌選擇唔多,但都係我哋嘅重點出擊!」新力軍民食燒味漢堡茶餐公司老闆黎先生說。

民食燒味漢堡茶餐公司
地址:紅磡黃埔街 6 號
電話:2766 3666

港式漢堡包仲有幾多?

港島區稱冠

位於灣仔的樂景快餐店,被稱之為「港島區時新」,店中漢堡包一向是大紅人,日賣百多個,拍得住炒粉麵飯。芝麻包烘過底面,漢堡扒用鮮牛肉,加入洋葱之餘亦有麵包糠,質地鬆化唔會硬過化石。不止客人歡喜,連日日對住的店員都食佢做早餐,就知道係好嘢。

樂景快餐店
地址:灣仔巴路士街 17 號
電話:2572 1843

套餐之選
葵涌區有間老式快餐店,漢堡包有得散賣,但套餐更受歡迎,因即炸薯條好脆口。漢堡扒是自家製,可惜太多醬汁,蓋過了牛肉味。

食口福
地址:葵涌和宜合道 58 號
電話:2427 6383


醬汁打孖上

每次去西貢出海,都會去利口福食早餐,其漢堡包最特別是有齊茄汁及沙律醬。不過麵包壓到扁撻撻,賣相麻麻。

利口福小食店
地址:西貢普通道 58 號
電話:2792 2903


少年食神激撑

鍾意捐窿捐罅搵食的少年食神 Michael,在何文田長大,愛民邨商場內的天馬快餐店,佢由細食到大。從前餐廳只得最基本款式的漢堡包,但嘴刁的 Michael 要求老闆加蛋又加芝士,變到大大份,自此呢個包被命名「Michael 漢堡包」。此包還有番茄及椰菜絲等餡料,跟西式漢堡包較相似。

天馬快餐
地址:何文田愛民邨愛民商場 G6C 舖
電話:2711 7760


牛肉太薄

又是一間隱身屋邨的快餐店,牛肉味道唔錯,不過太薄,又比較細件,只可當下午茶過吓口癮。

美廉快餐店
地址:大圍美林邨美林商場 2 樓 38 - 39 號舖
電話:2605 7110


地點就腳
禮頓道旁的丹麥餅店已經好多人識,在黃金地段去食個包好方便。不過唔係即叫即做,麵包及牛肉都唔熱,麵包仲好油,誠意欠奉。

丹麥餅店
地址:銅鑼灣禮頓道 106 號禮信大廈地下
電話:2576 7353

(原文摘自《U Magazine》文:黃茵 圖:Sky、Ki)

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more